REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO FANCY KICKS

1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Fancy Kicks, dostępnego pod adresem www.fancykicks.pl.

1.2. Sklep internetowy Fancy Kicks prowadzony jest przez:

  • Wawrzyniec Czajkowski Fancy Kicks
  • Ul. Sarmacka 1, 02-972 Warszawa
  • E-mail: kontakt@fancykicks.pl
  • NIP: 9512600185
  • REGON: 529096795

1.3. Kontakt z obsługą sklepu możliwy jest:

  • na adres e-mail: kontakt@fancykicks.pl.
  • pod numerem telefonu: +48 500805495 (od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00-19:00)
  • za pośrednictwem instagrama @fancykicks.pl

2. Definicje

2.1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zamówienia w sklepie internetowym.

2.2. Konsument – klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w sklepie internetowym w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.

2.3. Sprzedawca – Wawrzyniec Czajkowski Fancy Kicks.

2.4. Sklep – sklep internetowy Fancy Kicks, dostępny pod adresem www.fancykicks.pl.

3. Zakupy w sklepie internetowym

3.1. Zamówienia w sklepie internetowym można składać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

3.2. Aby złożyć zamówienie, klient musi założyć konto w sklepie internetowym lub dokonać zakupu jako gość.

3.3. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych w formularzu zamówienia.

3.4. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku braku dostępności towaru lub błędnych danych w zamówieniu.

4. Płatności

4.1. Sklep oferuje następujące formy płatności:

  • Przelew bankowy
  • Płatność kartą kredytową/debetową
  • Płatność za pośrednictwem systemów płatności elektronicznych (np. PayPal,)

4.2. Ceny podane w sklepie internetowym są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

5. Realizacja zamówień

5.1. Większość produktów dostępnych w sklepie Fancy Kicks to unikalne, limitowane edycje obuwia, które są już wyprzedane w hurtowniach i standardowych kanałach dystrybucji. Ze względu na ten fakt, oraz na ich limitowany charakter, buty te są pozyskiwane od zaufanych kolekcjonerów lub partnerów dopiero po złożeniu przez klienta zamówienia.

5.2. Standardowy czas realizacji zamówień wynosi od 3 do 14 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach, gdy produkt wymaga dłuższego pozyskiwania, czas realizacji może zostać wydłużony do 21 dni roboczych lub ustalony indywidualnie z klientem.

5.3. Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o wszelkich opóźnieniach w realizacji zamówienia. W przypadku, gdyby zamówiony produkt nie był dostępny u partnerów lub kolekcjonerów, sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia i zwrotu pełnej kwoty zapłaconej przez klienta.

5.4. Ze względu na limitowaną dostępność produktów, ich sprawdzenie i pozyskanie następuje wyłącznie na życzenie klienta, po złożeniu przez niego zamówienia. Klient akceptuje, że może to wpływać na czas realizacji zamówienia.

5.5. Produkty są dostarczane na terenie Polski za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich (np. InPost). Koszty wysyłki są zależne od wybranego sposobu dostawy i są podawane przy składaniu zamówienia.

6. Polityka zwrotów

6.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania produktu, zgodnie z obowiązującym prawem.

6.2. Aby dokonać zwrotu, klient powinien skontaktować się z nami poprzez e-mail: kontakt@fancykicks.pl lub Instagram: @fancykicks.pl, w celu uzyskania formularza zwrotu.

6.3. Odsyłany towar musi być w stanie nienaruszonym. Zwrot nie zostanie uznany, jeśli towar jest uszkodzony lub używany.

6.4. Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie zwrotu i zwrot pieniędzy na wskazany przez klienta rachunek bankowy od momentu, kiedy towar z powrotem znajdzie się w posiadaniu sprzedawcy

7. Reklamacje

7.1. W przypadku stwierdzenia wad fizycznych lub prawnych zakupionego towaru, klient ma prawo do złożenia reklamacji.

7.2. Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: kontakt@fancykicks.pl, lub instagram: @fancykicks.pl

7.3. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.

8. Ochrona danych osobowych

8.1. Administratorem danych osobowych klientów jest Wawrzyniec Czajkowski Fancy Kicks.

8.2. Dane osobowe klientów są przetwarzane w celu realizacji zamówień oraz prowadzenia działań marketingowych, zgodnie z Polityką Prywatności sklepu.

8.3. Klient ma prawo do dostępu, poprawiania oraz usunięcia swoich danych osobowych.

9. Postanowienia końcowe

9.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.

9.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach klienci będą informowani na stronie internetowej sklepu.

9.3. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej sklepu.

Shopping Cart